or say we're only dreaming

har nyss ätit spagetti & kättfärsås & det var riktigt gott, hade i vitlök det brukar jag inte ha men det var mumsigt, så det ska jag fortsätta med :) Annars så har jag varit hos mormor mest hela dagen, gick dit runt halv ett när jag tog ut pip, drack lite kaffe & fikade lite, sen gick vi och handlade lite, gick till hartmans netto konsum & linnéan. Sen gick vi hem till mormor igen & öpnnade den lustiga spargrisen, vi har trott att den varit full hur länge som helst men ändå lyckas vi trycka i mer i den. Mormor hon sparar på tio kronor, men nu äntligen var den full, så vi öppnade den

Bara att öppnade den var svårt, det var så full att mormor fick knappt i burköppnaren, men det gick. Sen hälde vi ut alla tior på bordet & det var mer än vi hade trott :)

Ska dock inte avslöja hur mycket vi räknade ihop det till. För det ville mormor ha hemligt :), men kan säga att det var mycket mer än jag hade gissat på , & min gissning var 2000 kr ;)

Anna kom hem till mormor lite senare, vi hade planerade att vi skulle ut & kolla lite i affärer, men det blev lite för sent hemma hos mormor så det blevv aldrig att vi gick ut. istället gick vi hem till mig , där nicklas redan var hemma. & så började jag med maten. och nu sitter jag här :). Skulle ta foton på lägenheten idag men nu är det mörkt igen så får se om jag hinner imorgon istället! Kul att få sånna komentarer , fortsätt med det!
Men nu ska jag sätta igång med disken & ta mig en cigg. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0