Rather lay awake in a bed full of sorrow

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon god morgon i köör :)

Idag är jag super glad för idag kommer nicklas hem, idag ska jag få pussa på han ansikte, idag ska jag få krama han varma stora kropp! OOOOH vad det gör mig lycklig! Fredag är min favvorit dag :)
MEn innan nicklas kommer hem har jag en inl'mning & ett prov att göra, har varit en ducktig flicka och gjort färdigt inlämningen och övat på provet. Även jag kan om jgab bara ger mig fan på det!
Min pannkaka ligger i stekpannan på spisen och blir varm, ska snart äta. På tal om värme, vilket väder vi har idag va? tittaed ut och blev helt bländad av det sköna morgon solen! Men nu kommer problemet, vad ska man ha på sig en dag som denna? tajts får det bli , men sen då? Aja det är mitt problem inte erat, nu blir det frukost & vakna med the voice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0