so leave your locks on the latches

God kväll, klockan är tjugofyra minuter över nio & jag är utmattad. Ska hoppa in i duschen så snart jag är färdig här. efter det senaste blogg-inlägget följde jag med johanna till ikea istället för att städa, det får bli imorgon. Köpte endas en bestiklåda som jag självklart glömde i hennes bil!, får ta den en annan dag. Efter ikea åkte vi hem till henne & jocce & åt nybakade vanilj/kanel bullar & drack kall mjölk & jag lekte med doris, hon var jätte söt & liten , bullarna förresten var riktigt mumsiga, får ta att åka dit och äta fler en annan dag! Senare när vi var mätta på bullar & mjölk, la vi oss i soffan & kollade på teknat & sen lite sex and the city.
Jag åkte hem runt fyra tror jag, när klockan sen var halv sex var nicklas fortfarande inte hemma, dock ringde han och sa att han skulle komma efter en halvtimme. Det gjorde han inte, han kom hem efter lite mer än en timme & då höll jag på att spricka , för jag var så jävla hungrig. Men maten blev i alla fall gjord. Varm smörgåstårta stod det på menyn idag, och den satt där den skulle. Det var längesen , så det var en hitt här hemma!

Nu har nicklas hittat en massa saker han inte behöver, så han vill sälja dom. bäst jag håller ett vakande öga på vad det är han ska sälja så det inte är något som jag kanske vill ha eller behöver. Men men , duschen kallar som sagt & jag är ju trött. Ha det bra Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0