Suzanne Saperstein

Har varit hos mormor en stund & tittade även in hos mamma en runda. Men nu är jag hemma igen & i full gång med att skaffa mig lite info om svenska hollywoodfruarna, Den jag fastnade för var Suzanne Saperstein, hon lever det ljuva livet hon. Hon gifte sig med David Saperstein & flytta till ett palats som är en exakt kopia av ett palats i italien. När dom skiljde sig fick hon som först 700 000 kronor i månaden, när skiljsmässan var färdig fick hon huset som hon nu säljer för 875 miljoner kr, det är vad jag kallar att glida egenom livet! 875 miljoner , det går ju inte att föreställa sig hur mycket pengar det är , vad ska man göra med alla dessa pengar :s helt galet ! Men jag måste säga att 700 000 kronor varje månad rakt ner i fickan hade jag gärna haft! :)
Här är huset


Där hade jag med velat spendera en vecka eller två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0