Take you wonder by wonder

har nästan precis kommit hem ifrån adde & anna. Vi drack en kopp kaffe & kollade på tv, pratade gjorde vi lite med, i alla fall jag och anna :) Jag tycker om anna! hon är skit bra :) Nu sitter jag hemma i köket vi denna stora jävla dator & har nyss sagt god natt & hej då till nicklas, som fortfarande hade camen på när jag kom hem. Så jag smyg printade han när han såg så mysig ut, han kurrade ner sig i täcket & jag önskar jag kunde ligga bredvid han. Men det kan jag inte, inte ikväll. Jag längtar något så otroligt mycket till fredag, jag längtar så mycket att jag tror jag spricker snart. Jag vill att dagarna ska gå så snabbt att man knappt hinner med. Men en sak är säker, tiden går fortare när man har något att göra, därför blir det skola för min del imorgon. Och det betyder att jag måste duscha, skulle gjort det innan men bakade istället. Och klockan är redan för mycket. Halv elva :s, måste sova lite också. blir nog att sova på soffan inatt, finns inte lika mycket plats där så då känns det kanske inte lika mycket som att jag är ensam.  Men innan jag går får ni mysbilden på nicklas! Sov gott, jag ska försöka!


Min älskling, tror inte han vet hur mycket jag uppskattar honom & hur mycket jag älskar han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0