take your shoes off, dance in the rain

ÄNTLIGEN är jag färdig med recentionen, jag vet inte hur det stavas :s men skit samma. Klockan är för mycket även ikväll så ska gå och lägga mig direkt efter detta. Fyra sidor lång blev den & jag har väldigt ont i min hand/arm/fingrar nu. Det är bäst att våran lärare accepterar att jag skrev den för hand, annars ska jag trycka upp den så långt i hennes röv att inte har något val än att acceptera det. Men men, ingen mening att reta upp sig för det nu, måste var lungn när jag ska sova. Upp tidigt imorgon med. Halv sju som vanligt. Men nicklas kommer hem ju och då stiger jag gärna upp och går till skolan så tiden går fortare!
Nu måste jag sova Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0