Talk to the mirror, choke back tears

Hemma efter en rätt lung & rolig dag i skolan. Den började med ett dryckeskunskaps prov som jag inte alls var förbered på, hade helt glömt bort det, men vi fick kaffe och lite frukost bröd i alla fall :) Efter det var det naturkunskap , där löjlade vi oss som vanligt, det var bara jag jenny & clara just då. Även bygg var på rätt roligt humör idag, det händer inte så ofta, och Lotta våran lärare var allmänt förvirrad! Sen kom lunchen smygndes & det hade den inte behövt för det smakade skit. Då kom även johanna till skolan efter att ha varit hos tandläkarn. Senare så hade vi förberedelser till torsdagens påskbuffé, johanna och jag lekte med fyra kilo lax, eller okej jag lekte med laxen :) dom är så slemiga & stora :P






När vi var färdiga med laxen skulle vi göra fisk paté och det luktade inte gott & smakar alldeles säker inte gott heller! Vågade inte smaka, det såg ut som någon man spytt upp dagen efter en ordentlig fylla! Så isället slabbade vi med vatten & jag fick en disktrasa i ansiktet, kastad av mig själv :s det är bara jag som lyckas med sånt.
Jag störde clara lite också, hon gjorde äggtoddy paffä, om det stavas så? Det var rätt gott :)

claras Äggtoddy paffä!

Nu ska jag ta ut pip & gå hem till mormor, senare blir det middag hemma hos mamma & mimmi. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0