thank you

kom nyss hem ifån mormor. blev inte att jag var där så länge, var sjukt hungrig så var tvungen att gå hem. Nu sitter jag och camar med nicklas på msn , eller han camar & jag kollar. Har ingen cam på denna datan :( Han är så söt när han sitter där i deras lilla jobblägenhet

Jag tycker om att sitta och titta på honom :)

Ska tacka anna lite tänkte jag, ni kanske har sätt komentaren hon la in på inlägget jag skrev i morse. Anna tack! Det betyder väldigt mycket för mig att höra det. ikväll kommer jag inte bort, men imorgon kan vi väl ses ? hade varit kul att ha någon att prata med, blir lätt väldigt tyst här hemma. Jag slutar vid halv fyra imorgon (tisdag) du kan väl ringa eller något? måste ju hem direkt och ta ut pip, men kanske kan skynda mig upp hos er en runda innan jag går hem. Men ring är du snäll, vill gärna prata! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0