the moment cracks along the sidewalk

nu har min blogg fått en makeover :) äntligen! Tack så hemst mycket ida aka http://releasemecandyman.blogg.se/ :) Nu får det bli sängen, ska upp vid sex imorgon & gå en lång runda med hunden innan skolan som börjar vid fem över åtta.Blir köket imorgon hela dagen , eller jag ska vara i serveringen med tina, 45 gäster har, vad ska man säga 'anmält sig' att komma eller något liknande. Det kommer bli tufft, förhoppningsvis så är det buffé, har inte lust att bära, 135 tallrikar fram och tillbaka, alltså tre rätters middag, 45+45+45 , det lär bli jobbigt, men som sagt hoppas på buffé!
Och jag hioppas på en katt! får se hur det blir :) önska mig lycka till! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0