The walls line the bullet holes

God morgon, jag har nys varit ute med pip & nu sitter jag här en stund, ska snart steka några ägg & fixa till mig lite, sitter fortfarande i mjukis byxor. Ska också bädda min säng med mitt nya överkast som är sjukt stort! Och jag som tyckte våran säng var stor. Sen på tal om något helt annat, så är jag förvirrad idag, är det onsdag? måste kolla upp detta! Om det är onsdag så ska vi ut och gå på gympan, hoppas vädret blir bättre annars stannar vi nog inne!

Snart påsk lov med! Och röd dag denna fredagen så det betyder att nicklas kommer hem på torsdag! Sen påsklov i en hel vecka, vad fan ska jag hitta på i en hel vecka?, Jo! Lizzette ringde igår & henne kan jag alltid träffa det har jag både tid & råd med denna månaden :) Men nu ska jag äta Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0