Then we should feed our jewelery to the sea

idag är jag sjuk & det känns inte bra alls, när nicklas steg upp vid fem så började jag hosta som en galning & igår kväll så började jag nysa typ sju gånger på rad! det var jobbigt! Men jag somnade om i en halv timme efter att jag slutat hosta, sen när nicklas kom in och sa hej då så böjade jag hosta igen & fick självklart huvudvärk också! så jag har varit vaken sen klockan sex & nu har jag flyttat ut i soffan istället, kollar på 'vakna med the voice', blondin bella & tyra var nyss där , dom var inte speciellt intressansta tycker jag. Kollade runder på facebook & hittade en grupp som heter 'high heels' där blev jag medlem & hittade väldigt många häftiga skor !

Giuseppe Zanotti, svin dyra ! men ur snygga!

hur tuffa var inte dom?! killer heels :)

Balenciaga, tuffa!
Är riktigt sugen på att få en påse med pengar i huvvet & hade det hänt så skulle jag köpa skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0