there's still a little bit of your taste in my mouth

gick en lång runda med hunden imorse, var nog ute i en halvtimme. Han var helt slut när vi kom hem. men jag tyckte att det var skönt. Fixa till mig lite & gick ner till olé & träffade anna adde & ilona. Åt sen frukost & senare kom även annas lillebror fredrik. Åkte sen ut till maxi & jag köpte i alla fall en bok på bokrean, 'I taket lyser stjänorna' har hört att filmen är bra så antagligen är boken bättre. Den ska jag läsa när jag är färdig med 'ljudet av ditt hjärta'. Sen följde jag med hem till Ilona (Annas mamma) åt mat, riktigt gott! kollade i fotoalbum & löjlade oss lite. Sen åkte jag hem runt halv sju.
nicklas hade nyss kommit hem när jag gick innanför dörren men han får göra egen mat idag eftersom jag redan har ätit. har även tvingat han att diska & ta ut pip.

Annars så är jag på rätt dåligt humör just nu. APU:n går mig på nerverna när jag inte ens är där. Skolan ringer hela tiden & jag vill inte prata med dom. Jag vet vad dom ska säga. BLA BLA BLA! jag orkar inte med något av det! Så nu ska jag gå och kolla på OC istället. Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0