‘til the break of dawn

gick hem till anna innan, men struntade i att gå till ikea, det känns som att jag inte egentligen behövde det, så när jag gick ifrån anna gick jag hem till mamma. Hon var inte hemma , men mimmi var där så jag stannade ett tag. Mamma kom efter en stund & började göra mat så jag stannade längre & åt lite. Jävlades lite med mimmi & tillslut tröttnade mamma på mig & mimmi så jag gick hem :) Nu kollar jag på joey & väntar på nicklas, han kommer nog vilken sekund som helst, så ska ta och börja värma till maten snart.
Fick en komentar från någon som vill att jag ska lägga ut bilder på lägenheten , det ska jag göra, men får bli imorgon för nu är det mörkt & då får man inga bra bilder, men imorgon. Kul förresten att det finns folk som följer min lilla blogg :) kul med komentarer också! Men nu fryser jag om mina fötter så ska ta på mig ett par strumpor & börja med maten. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0