took my heart to the limit

istället för att titta på the voice på tv:n så lyssnar jag nu på paul, jakob & josefin på the voice hemsida www.thevoice.se , dom är väldigt underhållande. har även laddat ner tre filmer som jag säkert kommer kolla på senare idag när jag blir mer uttråkad än vad jag är redan. Fortfarande inte trött heller, kan inte förstå det. Jag ser inte riktigt klok ut, riktigt blek i ansiktet & fluffigt hår. Blir kanske bättre senare. Trotts att jag ser ut som ett bombnedslag så tänkte jag vara lite ego & en bild eller två, fick en bild och precis efter bilden är tagen, då nyser jag & jag ser jätte dum ut när jag nyser & jag typ rycker, så jag råkade trycka på fotoknapen så jag tog foto på mig själv när jag nös & det ser sjukt kul ut! jag höll på att kissa ner mig av skratt, helt ensam sitter jag här hemma och skrattar åt mig själv hur knäppt är inte det :D Jag tänker dock inte dela med mig av just nys bilden men jag bjuder på den vättiga bilden som tog sekunden innan nya attacken :)


detta är jag, osminkad, utan sömn & allmänt uttråkad :) njut , själv ska jag skratta ett tag åt nys bilden & sen gå hem till mamma om hon är hemma nu, det var hon inte vid halv sju :s Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0