A daydream spills from my corked head

har bakat färdigt nu, eller ja för ett tag sen. Gick hem till mormor med några stycken & drack lite kaffe, nicklas följde också med. Nu sitter han i köket vid 'sin' nya data & jag sitter i soffan, kollar på desperate housewifes, som är slut nu. Ska nog hoppa in i duschen & sen ska jag försöka få nicklas att diska, för det lovade han att han skulle göra!  Annars så är jag super sugen på att ändra bloggen, men har ingen aning om hur jag vill ha den, så är det någon av er som har ett förslag eller två är jag glad att ta emot dom! Nu ska jag sluta skriva, och istället bjuda på lite muffins bilder!






dom ser äckliga ut men dom var skit goda! & kladdiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0