Cause it's nine in the afternoon

God morgon, äntligen är det fredag, åhh jag längtar så mycket tills skolan tar slut idag & jag får gå hem & slappna av lite. Idag har vi en inlämning i svenska, som jag inte har gjort :s, trodde att jag hade den hemma , men det hade jag inte när jag faktiskt tänkte göra det igår. men men det är snt som händer. kanske jag få min lärare att få ur stocken ur röven och bli lite glad så jag kan få göra det på lektionen istället :) Annars så har vi även prov idag på morgonen, det kommer kanske gå bra, för när jag lästa igenom det igår kväll så vad allt typ lika dant, men hur åter det i era öron när jag säger att du ska beskriva profylaxen hos camolybakter ? hehe, det är inte så himmla lätt va :P. Men det var rätt så lätt i alla fall för mig som vet vad det handlar omså förhoppningsvis kommer det gå i alla fall okej!

Men nu ska jag bjuda på en låt/video som jag hade på hjärnan hela dagen igår :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ce8fPozyQbc

Njut, nu ska jag gå till skolan, Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0