One hand in the air for the big city

Nytt ätit frukost med min älskling, blev pannkakor idag. Steg upp för ca en timme sen, fast har varit vaken sen elva tror jag, men det är skönt att ligga och dra sig ett tag :) nu kollar jag på tv & kollar runt lite på facebook. Nicklas han åkte hem till robin med jocce skulle jag tro. Jag hade tänkt hoppa in i duschen och sen gå hem till mormor en runda & fördriva lite tid. Det regnar ute med ser jag nu, så då förstördes mina planer på att gå en runda lite senare. men men, vädret kanske blir bättre eller får jag använda ett paraply .
Men nu ska jag tippsa er om en låt som alla sääkert redan har hört, 'empire state of mind' det är i alla fall en jävligt bra låt! så här har ni den http://www.youtube.com/watch?v=0UjsXo9l6I8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0