We're off to never-never land

Vaknade tidigt i morse, runt halv nio typ. Hade dock somnat väldigt sent, kanske vid halv fyra - fyra, var på rebeccas & ericas 18-års fest med madelene & tanja, det var väl trevligt kan jag tycka. Hade magnkip hela kvällen så tillslut gav jag upp och gick hem samtidigt som tanja & madde skulle till kebab vagnen, så jag slapp i alla fall gå hem själv i kylan :). men jag hade det rätt så trevligt! Som sagt steg upp tidigt fast jag var uppe sent, men efter ca en halv timme alltså runt nio så somnade jag igen, det var skönt att somna om så jag sov till halv tolv tror jag när nina ringer och väcker mig, hon ville äta frukost. Så jag väckte nicklas och sen gick vi ner till cafe derés & åt frukost med nina magnus mysan elin & även jocce dök upp. Sen följde jag med nina magnus & så klart my till mormor, åt lite av kladdkakan jag bakade här om dagen, hade inte smakat den än, men den var god :) Senare kom nicklas också dit, och efter ett tag gick vi hem & åt lite middag, pytt i panna & ägg , det var gott det :P, Sen somnade vi i soffan i en timme eller nått, även det var väldigt skönt, det är gött att sova mitt på dagen!
Senare kom nina & magnus hit dom hade mormor med sig, så vi börjar dricka lite & ja min mormor kan också supa om hon vill det :D ! Men mormor gick hem vid åtta för att kolla på melodifestivalen, så lite gammal är hon trotts att hon super med tonåringarna :P. Vi söp vidare & jag taggade fest som tusan, var riktigt pigg på det ikväll :) Senare åkte vi hem till Lollo som fyller 20 idag & har födelsedags fest eller vad man ska kalla det. Men när jag kom dit var jag inte så taggad längre så ett snällt par som ändå skulle hem, körde hem mig med , tack för det! Nicklas nina & magnus är kvar, men det var skönt att åka hem, nu har jag hunnit plocka undan allt skit som låg framme överallt & kastat i två maskiner tvätt & skrivit allt detta, ska äta när jag är färdig tänkte jag, börjar bli hungrig nu sen ska jag diska. Så slipper jag allt sånt imorgon :), ska även sätta på OC, fick låna den tredje säsongen av johanna.

Men ja ska jag få någonting gjort så får jag nog sluta skriva nu. Ha en bra natt allihopa Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0