with a sense of poise and rationality

Uppe igen, somnade rätt tidigt & jag sob sköt :) Läste i en halvtimme innan jag släckte så har lite ont i armen nu, noken är tung ;)
Idag ska vi vara i köket, jag gör efterrätten, glass och banankaka. Ingen har alls mycket att göra idag så får väl städa en massa. Det är ju påsklov snart och då ska köken städas grundligt, lite av det får vi nog göra idag, bra de egentligen då slipper vi allt nästa vecka. DEt är bara två dagar tills nicklas kommer hem nu, idag & imorgon. fast räknar man imorgon? i så fall är det bara en dag kvar! :D Nä jag tänker på det blir jag välldigt glad!
På tal om att vara glad, vad gör inte en glad om ett fat med våfflor? Jajemen, idag är det den internationella våffel-dagen. Alltså ska jag göa våfflor i skolan också. Får se hur det går, min speciallare är pannkakor :s


Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0