With just a little more poise than that

Hemma, igen! Gick hem till mormor & snackade lite skit och drack en kopp kaffe. Sen gick jag hem till mamma och åt middag, kotletter sås & potatis :) gott gott! Efter det fick hon sig ett ryck att åka till husvagnen och kolla lite, morsans kompis marie följde med. Efter husvagnen åkte vi till maries gamla hus, där det fortfarande finns saker som är hennes, (hon har precis sålt huset, efter skiljt sig ifrån sin man) Så vi gick in och hon sa att vi fick ta vad vi ville ha, då kan jag tänka mig att mitt ansikte lyste :P inget är ju bättre än att shoppa utan att behöva betala :D Jag fick tag i en matta, en tavla, en lampa, ett överkast till sängen, två stora kuddar, två vita krukor, två klädhängare, två längder gardiner som jag ska sy om till kuddfodral, ett par byxor, en kjol, en skurmopp/hink & en massa kryddor ! Det lät väll helt fantastiskt :) Så nu har jag hängt upp en klädhängare i en kvart & är genomsvett, hur fan kan man stå och skruva med en sån skruvdrage, den var ju sventung! Men lilla jag fixade det ändå :P, så lite muskler finns det allt på denna lilla kroppen haha!


Den jävliga klädhängaren, jag vet att den är lite sne, men det kunde jag inte hjälpa!


Lampan !


Den söta kjolen & mina otroligt bruna ben ! ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen i väntan på att nicklas loggar in på msn & sen blir det cougar town eftersom desperate housewifes är utbytt emot CSI eller något piss!
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0