And tell me now I'm much too proud

Jag tänkte bara medela att jag är sjukt sugen på en rikigt fläskig hamburgare med extra allt! Betyder det att jag är på väg att tillfriskna? Det är vad jag har hört i alla fall. Det är tur jag bor så nära Eva's gatukök. Ska gå ner där vilken sekund som helst och beställa det största hamburgaren dom har !
Nu när jag är på väg att bli frisk så har min lilla mormor blivit sjuk, hon insjuknade igår kväll & nicklas ringde tidigare i morse och då har han också kräkt som ett svin. Får hoppas att det går över helt innan han kommer hem på fredag så jag slipper bli sjuk igen :s, det hade varit jobbigt att komma in i en sån cirkel :o.
Men som sagt en hamburgare? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0