Before nothing can be done

Nu har jag kollat på twilight två gånger de senaste 20 timmarna & nu är det dax att kolla på new moon ! Jag kommer nog inte tröttna på dessa filmerna. Inte på ett tag i alla fall :)
Annars mår jag bra, var hos mamma innan idag nina och mysan var där, efter det gick jag hem till mormor för att kolla hur hon mådde. Hon mådde bättre och bjöd mig på köttsoppa, så jag har fått lite mat i magen idag. Mina kläder sitter lite löst och det känns lite lustigt, men dom där tre kilorna går jag upp snabbt igen. Typsikt!
Men nu är det dax för new moon & imorgon kommer nicklas hem! Och förhoppningsvis blir det grillning med klassen!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0