Bodies stuck between death and decay

Nu har jag nyss vaknat, eller nej jag har nyss stigit upp. vaknade för en halvtimme sen. Ska sätta igång och göra pannkakor , jag behöver det idag tror jag!
Igår åkte jag nicklas adde & anna till markaryd och kollade på streetrace, det var väl trevligt, om inte en dum gammal blondin hade puttat på mig halva kvällen. Och det kunde varit lite mer bilar. Men men , vi åkte också till mjäryd & helsade på mia & janne. Vi kom hem rätt så sent så vi gick och la oss direkt.

Idag ska jag grilla med klassen hemma hos pappa om vädret håller i sig vill säga. klockan åtta i morse regnade det som fan & nu regnar det inte alls. Så jag hoppas att det inte börjar regna igen för då blir jag rikitigt irriterad!
Men som sagt nu blir det pannkakor! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0