Callin like a collector

Färgade utväxten i huvvet igår, blondt så klart, men blev inte alls nöjd så ska nog fäga om det idag, ljusbrunt. ÄR dock lite velig eftersom det tog sån satans tid och mycket pengar att få det blondt. Och jag vill ha blondt hår till studenten men där är jag också lite dum för jag tar inte studenten för om ett år så jag hinne nog fäga om det igen! Nu får jag inte vara dum , haha. Nej det bli att fäga det idag, får se om nicklas kan göra det eller gör jag det själv :)


För ljust för min smak!

Ikväll ska jag jobba, Wärkstan's gaderob, kul att täffa lite folk :) Skulle nog kommer lite folk hem hit och förfesta lite med nicklas innan dom drar ner. Det öppnar vid 22.00 , hoppas vi ses för nu ska jag dra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0