det sjunger i mitt bröst

ny duschad & ner krypen under täcket i storarumet. målat naglarna på vänster handen så skriver med en hand , jobbigt! innan duschen blev det middag, mackaroner & stekt falukorv. inte speciellt gott men något måste jag ju äta.
Uggly betty på tv nu & jag tycker inte om det, sitter mest och väntar på desperate housewifes!

Imorgon börjar vi vid halv nio men jag ska till skolan vid åtta för jag är så snäll emot jenny! Sen slutar vi runt elva. Då drar jag johanna &  jenny hem till mig. vad som kommer hända då det kan ingen veta! så det blir en väldigt kort dag imorgon. Skönt att börja veckan lungt.

Men nu är det dax för högerhanden att bli målad så ha det bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0