EDWARD CULLEN

Idag har jag utväcklat ett mycket kärlektfullt öga till Edward Cullen. Alla vet in ev det är så det ska jag väl inte behöva förklara. Jag blev sugen på att kolla på Twilight tidigare idag, men jag har inte filmen så jag skulle låna den av adde & anna, men dom var inte hemma. Men när dom kom hem vid halv åtta fick jag filmen, då fungerar den inte i min DVD, så bajs på det. nu hoppas jag på att adde fortfarande har filmen på sin data så han kan bränna ut den till mig! Men fall i fall så har jag börjat ladda ner den själv, vet dock inte hur man bränner ut den på skiva sen eller om det ens fungerar, men det räknar jag nog ut. jag blir helt galen om jag inte får se den filmen snart. Varför köper jag alltid uppföljaren. Jag har New moon, men inte twilight. Lite jobbigt. Som sagt så är jag nog kär i honom nu, inte Robert Pattinson utan Edward Cullen! När jag kollar på Robert tycker jag inte om han så mycket, medans jag blir helt galen när jag kollar på Edward, är det normalt :P. Nej nu ska jag sätta mig framför nicklas dator och stessa den lite så filmen kommer ner snbbare! :) Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0