feels my soul has left my body



Blev lite små sur när jag öppnade ögonen när klockan ringde klockan sex & det var superljust i rummet. Våra dumma persienner släpper in allt ljus, dom kunde lika väl varit uppe Men när jag väl gick upp ur sängen och ut i storarummet. När jag ser ut genom fönsteret ser jag det här! (bilden) Hur härligt är inte det! Då störde inte ljuset mig så mycket längre. När jag gick ut med pip sen fem över sex, då var det redan varmt ute. Skulle kunna gå hur långt som helts med hunden nu på morgonen, men det hade jag inte tid med. Så nu har jag nyss ätit frukost & drukigt mitt dagliga glas med oboy ;) Ska fixa mig nu och sen blir det killeberg! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0