Fifth avanue

Just i detta ögonblick ligger jag nerbäddad i sängen men den tredje gossip girl boken i mitt knä. När jag läser dom böckerna kan jag inte låta bli att drömma mig bort till new york! Fy fan vad härligt det hade varit att gå på fifth avanue efter skolan och gå in i en av de vacka byggnaderna där. OOOH vilket lyx liv! Ett lyx liv, det vill jag ha. Är det för mycket begärt ?

I vilket fall som helst så lever jag ingen lyxliv i new york utan jag bor i lilla skit älmhult, sverige & ska imorgon gå till skolan för första gången på fem veckor! Skit vad tiden går snabbt. och om bara ynka tre veckor är det sommarlov. Weeei! Vad ska hända då kan man undra?.

Nicklas ligger här bredvid mig och sover som ett litet barn. Vi var uppe tidigt imorse för vi hade mysan på besök i natt. Sen ska han upp klockan fem imorgon och då hade jag med velat sova. Jag ska också upp tidigt, eller ja lite sovmorgon får jag faktiskt, klockan sju ska jag masa mig ur sängen ch förbereda mig inför skolan. ÅH.. jag får träffa min klass en hel dag! Ska bli skönt!
Men klockan är mycket och jag vill hinna med lite läsning innan jag ska sova så nu måste jag sluta Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0