I just can't see no in between

Nu har jag varit ute med hunden & ätit frukost och plaserat rumpan i soffan en stund. Är rätt s trött idag eftersom pip han ville gå ut och bajsa klockan halv tre inatt. hund jävel, jag behöver all min sömn. Och jävla fiskmåsar som väcker mig klockan fem varje morgon! Dom skriker som fan utanför mitt sovrums fönster. Hur ska jag få bort dom? hjälp mig!

Annars så kollar jag som vanligt på vakna med the voice som hade Eric Saade i studion igår, och jag kan inte bestämma mig. Är Erik Grönwall eller Eric Saade snyggast? Känns lite dumt att fundera på det men jag kan inte bestämma mig! Och det är irriterande :P Så ni får hjälpa mig :) Slager eller Idol? Eric eller Erik?

Kan inte ladda upp någon bild just nu för som vanligt så strular min dator. kolla google, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0