I tried to be chill but your so hot that I melted

Skola idag, det gick bra. Jag hann med hela två prov & jag tror det gick hyffsat bra också! Jag är nästan stolt över mig själv, så mycket som jag kämpar just nu. Så för att jag kämpar som ett djur i skolan nu så tyckte jag att jag förtjänade ett par skor :)
Skor är min drog och det kan jag inte hjälpa!



Även dom söta solbrillorna fick följa med mig hem :) Så lite shopping och mycket jobb, det är väl bra?

Just nu sitter jag nerbäddad i soffan, kollar på my name is earl & läser till ett naturkunskaps prov jag ska ha imorgon, trotts att jag är säker på att jag redan har gjort det! Som om jag inte har nog att fixa!  Men det är bara att bita ihop och göra det antar jag för läraren vägrar att ge sig!
Annars så har jag inte gjort så mycket & gör inte så mycket. Adde & anna var med när jag köpte skorna, anna var också på köpa humör så hon köpte ett par röda "converse" :) Sen löjlade vi oss en bra stund & skrattade så vi fick ont i magen.

Men nu kallar naturkunskapen på mig så jag måste öva lite till. Sen ska jag sova . Ha det bra Puss hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0