I would have done anything for you

Sådär nu har jag stigit upp, varit ute med hunden en lång runda i det sköna vädret. Det är kasst väder men det är inte kallt! Sen har jag fixat mitt ansikte, alltså satt på lite smink. Ska strax fixa håret och äte en macka. Jag ska ta bussen sen vid tio över åtta hade jag tänkt för orkar inte komma tidigt idag så för att slippa vara där så super länge så tänker jag 'missa bussen' :) Vakna med the voice på tv nu & dom pratar om prince of persia filmen. Jag kommer nog inte gilla filmen men tv:spelet är min favorit för ett år sen tills jag fastnade på ett ställe och inte kom loss , typiskt ! Men nu har jag inte tid mer så ha en bra dag & håll tummarna för att solen ska titta fram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0