If only I knew what I know today

nu är jag ny duschad & mina naglar är slarvigt målade. Och jag är även väldigt överväldigad! Taylor Lautner självaste Jacob Black kommer till sveriges stockholm inför premiären av den nya twilight filmen Eclips. Detta har ni säkert läst någon annanstans men vem vill inte läsa det flera gånger :D Jag blir galen, det är nästan så jag vill ringa min gudfar & säga att jag titta upp en helg ;) han bor i stockholm nämligen och man måste ju sova någonstans. Men sen är det ju det här med pengarna? det kostar väldigt mycket pengar att ta tåget till stockholm, så jag får väl helt enkelt nöja mig med att vara i samma land, 52 mil ifrån världens snyggaste 18 åring!



ååååh gud vad snygg han är! det är galet. nästan till och med så snygg att det är värt att åka till stockholm och slösa en massa pengar för att få vara ett galet fan en dag :D nicklas kommer nog inte tycka som jag haha !

Annars väntar jag bara på att tiden ska gå. Ska föna & platta håret snart, sen får jag börja öva på provet som jag ska göra imorgon :( usch för att läsa till prov! blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0