I'm losing my edge, but I was there

Fy tusan vad det regnar. Blir nog inte att vara ute så mycket om det ska hålla på såhär. Jag kan inte se ut ur våra fönster så mycket vatten är det :s helt sick!
Annars så steg jag upp vid halv elva idag vilket betyder ingen praktik idag. Mådde inte speciellt bra klockan sex i morse. Så det blev att vara hemma med älskling istället. Vi gick nästan direkt ner till kafe olé där var adde och anna, senare kom även jocce & johanna. Men nu är vi hemma, har ätit lite rester sen igår. Tacos. Alltid lika gott.

Ikväll vet jag inte vad som händer inte så mycket skulle jag tro. På grund av vädret. Nu blixtrade det också. Härligt. blir nog bara en film och fredagsmys i soffan.
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0