I'm out of character

sitter hemma och funderar på vad jag ska hitta på. jag har ett prov till imorgon som jag kanske borde öva på :s trotts att jag inte hade övat knappt någonting till de proven jag hade idag så gick dom väldigt bra. Inga av det proven vi gör på HR är svåra, eftersom vi snackar om samma saker hela tiden så fastnar det! och det är ju bra :D

Som sagt funderar jag på vad jag ska hitta på, kanske ska jag gå hem till anna? kanske ska jag bara gå en runda, vädret är rätt så skönt. Eller ska jag kanske bara sitta inne & läsa lite i min bok och öva på provet :s ?  ehm, jag har beslutsångest! Kanske borde jag också ta en dusch, det hade varit uppfriskande, men gör jag det nu så kan jag inte gå ut på ett tag för mitt hår kommer se förjävligt ut!  jag borde också äta, eftersom jag nte har ätit sen igår förmiddag, det är nog inte riktigt bra. kan vara därför min mage krånglar :s. i vilket fall som helst och vad jag än gör så får jag göra det snart. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0