Imma be spreadin' my wings

sitter här i soffan som jag också somnade i igår kväll & dricker ett glas bravo juice, vill iinte äta något just nu, eller ja jag kan inte äta just nu. Min maga har helt slutat att lyssna på mig & vilja som jag vill, så nu är vi ovänner och magen hämnas! jävla mage jävel!
Men trotts att magen bråkar med mig har jag gjort mig iordning för skolan. ska dit och göra två prov sen slutar jag. Men ändå känns det rätt jobbigt eftersom jag inte har övat på proven :s läste ignom det ena när jag var ute med hunden. Så jag får hoppas att det går bra!!

Igår träffade jag en gammal vänn ! Det var väldigt trevligt, men det blev rätt sent :s så lite små trött är jag minnsann idag. men det är sån man får ta. ikväll ska jag nog lägga mig tidigt , kanske hah :) fått smak för att sitta upp längre nu, inna somnade jag vi tio nu lägger jag mig vid tolv, vad är bäst? haha
men som sagt skolan ska jag snart till & jag ska ta och läsa lite till på proven. puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0