In your desperation to disappear

Efter jag la in det senaste inlägget här , på två sekunder blev jag dödsförkyld :s det var rätt lustigt :s, så det blev inget praktik idag ändå. Jag gick in i sovrummet och läste ett tag sen somnade jag om. & nicklas han ringde och väckte mig vid halv tre ojojoj, det var inte meningen att sova så länge.

Jag hittade denna bilden på google & den är så jag, det är sjukt ljust i mitt sovrum & jag har en super stor säng jag kan gosa ner mig i när nicklas inte är hemma. Så denna bilden påmindemig om mig själv :)

När nicklas ringde så hade han en bra nyhet & den var att han kommer hem imorgon istället för dom var färdiga med linjen! Och det gjorde mig glad. Ska till praktiken imrogon om inte samma sak händer igen. Det är bara två dagar kvar sen är det skola på måndag! Jag längtar lite. Men skolan betyder läxor & läxor betyder en irriterad emmy. Jag har ett Hamlet-arbete som jag bara har kommit halvägs på. Så det måste jag göra färdigt. Jag hade tänkt fixa den idag. Eller jag måste göra det! Så jag ska sätta igång direkt. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0