It was a song about a pure and simple love

Idag är jag super trött! jag borde verkligen inte gå och lägga mig sent!
Ska till skolan klockan halv elva , för att ha ett möte med hela skit skolstyrelsen, röv på det! dom kan dra åt helvete för att dom inte tror mig! Så är det med det.
Om jag inte hade behövt gå på mötet så hade jag inte börjat för och ens kvart över tolv. skit skola.

Annar så är det fredag idag & det betyder att nicklas kommer hem idag! Det ska bli skönt, känns som att denna veckan har varit lång. Men idag kommer han hem. Imorgon ska jag åka till osby för att träffa lizzette !! Det var absolut inte igår. Och det ska bli väldigt roligt! vi har nor mycket att prata om. Och senare på kvällen imorgon ska jag & nicklas till killeberg och festa. Det kommer nog med bli rätt så trevligt!

Nej, nu har jag inte tid att sitta kvar här. Måste öva på provet & fixa mig & se om jag kn äta något idag. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0