i've been searching for a new paradise

Har nyss ätit en super bra middag eller inte, kokte ihop lite nudlar & värmde två små baguetter. Det var inte så gott, men det är så det får bli när nicklas inte är hemma. Jag har inte lust att stå och göra en stor middag till mig själv :s det är inte så rolig.

En sån middag behöver man efter en jobbig dag!, skulle gjort något bättre tycker jag nu när jag tänker efter :s, aja det får bli imorgon!
Nu sitter jag i soffan och kollar igenom posten och kollar på Joey som går på femma. Finns inte så mycket att göra här hemma just nu. Var hos mamma en stund innan men det hände inte för mycket där heller. Nu har jag ingen ork att göra så myycket heller. ska väl hålla mig vaken någon timme till i alla fall, men det får bli att sova tidigt ikväll, blev rätt så sent igår, inte riktigt okej när man ska upp vid kvart i sex.

Men nu ska jag kolla färdigt posten & tv samtidigt som jag mumsar på en Werther's Original Chocolate. Gott ! Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0