Just yesterday I could not survive

Åkte till praktiken idag duktigt som jag är men när jag kommer till killeberg skolan så är inte Eva där! SKIT MED , ännu en gång så trasslade jag ihop dagarna. Så jag gick hem till pappa. Anna var hemma och hon körde hem mig runt halv tolv. Så när jag kom hem hade jag inte mycket att göra så jag tog itu med städningen, började med att diska och skura alla skåpen i köket. Sen dammade jag alla hyllor & damsög sen i alla rum. Efter det så skurade jag som en galning. På torsdag blir det att trvätta också så jag har allt gjort denna veckan! Känns bra och det är bara tisdag än så länge.
Kollar på uggly betty just nu i väntan på desperarte housewifes men ska nog skita i betty och hoppa in i duschen så det inte blir så sent idag också. När jag sen väl har bäddat ner mig i sängen ska jag läsa ut min bok som jag bara har tre kapitel kvar i ! jag vill läsa ut den men samtidigt inte eftersom det är den sista twilight boken! Får roa mig med någon annan bra bok sen, har några stycken på lager !

Men som sagt så kallar duschen och desperate börjar snart. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0