remember to forget you

nytt ätit en skink macka, drukigt en kopp te & ett glass oboy. Om tjugo minuter ska jag gå till bussen & åka till praktiken. Är riktigt trött idag, det blev inte att jag gick och la mig så tidigt som jag egentligen borde. Får hoppas att jag inte somnar på bussen bara , det har hänt innan nämligen :s Jag blir väl pigg när jag ska gå de två kilometerna till praktiken ifrån busstationen.

Annars så ska jag hem till papap efter praktiken så jag hoppas på att det är fint väder även i eftermiddag så jag kan utnyttja pappas tomt och sola lite! Det är varmt redan nu i solen. Så det hoppas jag.

Nu ska jag i alla fall plocka undan lite här hemma innan jag ska gå till bussen. ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0