Tell me what you're thinking

Sitter i soffan & kollar på bigges loser samtidigt som jag äter en Sandwich glass, haha. Jag kanske är en kommande biggest loser? Det får vi inte hoppas.

Jag hade gått ner tre kilo när jag var sjuk så något gott kan jag unna mig.
Måndag kväll är det i alla fall & nicklas han åkte iväg för att jobba ännu en vecka i morse. En kort vecka blir det för han kommer hem på torsdag kväll. Skönt att han inte är iväg så länge.

Jag gick inte till praktiken idag, kände att jag inte hade ork till det. Men imorgon ska jag dit för första gången på en vecka. Men jag har varit sjuk så behöver inte ha några skuld känslor. Det blir killeberg imorgon & då får jag träffa min pappa som jag inte sett på en vecka nu. Får hoppas att det är n lung dag imorgon, det tror jag, tisdag betyder fisk & fisk betyder inte så mycket jobb. Ska bli skönt att mjukstarta lite nu när man inte gjort någonting på flera dagar.

Idag var jag ute i skogen med anna adde & werner. Vi spelade frisbee golf! Det var kul men lite ont i armen har jag nu. Annas arm trillande nästan av, men den hoppade tillbax. Tufft det där att kasta frisbee.
Igår var vi ute och fiskade i det dåliga vädret, nicklas han fick upp årets första fisk



Så grattis till honom. Efter ett tag åkte vi hem igen för regnet började ösa ner & då är det inte kul att vara ute.
Men nu är det måndag kväll och jag ska snart hoppa in i duschen sen blir det direkt i sängen. Ska upp tidigt imorgon och jag lär vara trött! Så måste ha mycket sömn.
Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0