barbecue

Nu hade jag tänkt berätta lite om helgen :) eller ja om lördagen i alla fall!
Jenny kom till älmhult runt fyra då åkte vi och handlade mat till kvällen, efter det åkte vi hem till pappa och började förbereda lite. Senare kom johanna och sist kom tina lilla! Då satte vi igång och grillade!





Sen åt vi en jävla massa god mat, egen gjord potatis sallad & mycket mer!



Sen hoppade vi studsmatta & spelade kubb!





när det sen blev för kallt för att sitta ute på studsmattan & snacka skit och skratta så gick vi in istället & spelade pictionary på vårat eget vis!





När klockan sen blev lite över tolv kom nicklas för att hämta mig så där slutade våran kväll. men jenny hon hade hållt på att somna ett bra tag &  vi var alla rätt trötta så det var nog rätt bra :P .
Jag hade i alla fall skit roligt hela kvällen och det SKA hända igen :) haha. Snart är ju praktiken slut och då får jag träffa min underbara klass varje dag! WEEII! nu blir det tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0