Like in the hall of mirrors, you look different today

Lördag idag & jag tycker det kunde varit fredag lite längre! Jag vill inte vara med om denna dagen!!
Men vissa saker har varit bra än så länge idag i alla fall. Jag har träffat min älskade lizzette ! För första gången på väldigt länge. Jag tog tåget till osby vid tio & träffade lizzette på stationen. Sen gick vi hem till hennes syrra eftersom lizzette passade systerns son just idag. Men han var sjukt söt och inte speciellt jobbig så det var inte så farligt att han var med. Vi drack en del kaffe & snackadde gammla minnen. Vi har gjort så mycket skit ! haha. Men kul hade vi !
här är lite bilder jag tog idag, duktig som jag är glömde jag inte kameran hemma :)


Lizzettes syster hade en väldigt fet katt!


Lizzette fyller 19 år på måndag så hon fick en bukett med blommor av mig :)


En söt liten kille vid namn Kevin


Lizzette älskling!


Lite bus!

Jag tog sen tåget som skulle gå hem vid tio i tre, dock var tåget försenat så det kom vid kvart över tre. Skit med! Men jag kom ju hem i alla fall. Så ni sitter jag i soffan, jag har nyss ätit lite pasta för att få i mig lite kalorier inför kvällen. Har inte ätit så mycket dom senaste dagarna så jag tror att det beshövs att jag ska äta något för att inte allt så gå snett ikväll. Nicklas han fixar till sig lite & det ska jag också börja med snart. Uppsatt eller nersläppt hår är frågan. Som tur är så köpte jag lite nya kläder igår så jag vet i alla fall vad jag ska ha på mig.
Men som sagt så ska jag fixa till mig nu & be om ännu vackrare väder. Om det är någon som har missat vad 'kvällen' betyder så betyder det att det är 25-årsfest i killeberg ikväll! Så nu vet ni. Ha det bra Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0