pictures

Här kommer bilderna sen igår, jag kan inte namnen på alla som var på festen men jag ska försöka. Enjoy!



Anna P & Nicklas


Jag, Marina & Anna P


ingen aning , ingen aning, & ingen aning


Anna P , födelsedags barnet linus & någon


Nina & Marina


Anna P :)


Nina & Jag


Frallan, Linus & Johan (tror jag)


Johan (tror jag), någon, Marina & Niklas K


?


Nina, Jag & Linus


Anna J


Bea & Nina


Linus & Nicklas


Nina


Nicklas &  Linus


Och såhär slutade kvällen för några.

Det var bilderna jag hade att bjuda på. Finns en del bilder till men nu orkar jag inte lägga ut fler & en del bilder ser lika dana ut. Så det får vara! Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag sova. Imorgon blir det att se marianne i ögonen & vara arg skulle jag tro. Skit med! Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0