the worst days of my life

Ligger i soffan dubbel veken. jag har så klart lyckats dra på mig en riktigt jävlig maginfluensa. Har hälsat på urban (toastolen) hela natten. Jag mådde fruktansvärkt illa, men idag mår jag lite bättre. Har bara jävligt ont i ryggen, varför vet jag inte men jag har det i alla fall. Måste ha legat på något lustigt vid, har ju legat i soffan sen igår eftermiddag.
Mormor hon har pip för jag kan inte gå ut med han. Men hon kommer hit med min lille gosse om en stund. Det är mycket ensamare när pip inte är här! Lite löjligt kanske men så är det.
Saknar även nicklas lite mer än vanligt nu när jag är sjuk. han tar alltid hand om mig, kliar på mig och myser med mig, men nu måste jag ta han om mig själv och det känns inte alls bra. Hoppas att de närmaste dagarna går fort så han kommer hem snart.
Praktiken vet jag inte om det blir så mycket av denna veckan. får inte vara i köket inom 48 timmar efter senaste kräkning, och jag vet inte om jag kommer spy mer. hoppas inte det i alla fall.

Men nu ska jag kolla på biggest loser tills mormor kommer . Ha det bra & önska mig lycka till med att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0