Be your teenage dream tonight

God morgon, klockan är 04.6 & jag har varit vaken i 40 minuter :) sitter i hallen för att sminka till mig lite, har även en varm kopp oboy & en rost-macka :)
Det är rätt så gött kan jag lova, men när jag sen vänder mig om och kollar ut ryser jag! fy fan vilket väder, tio cm snö & de blåser som satan! kan ju lova er att det inte är en bra idé att ta ut en liten hund som hatar snö & kyla klockan fem över fyra mitt i natten. Inte alls populärt. Och att de enda fotspåren i snön var mina är jag inte alls stolt över!

men trotts att vädret kan kyssa mig i röven, att klockan knapp är ny dag än & att jag har fått hicka av rost-mackorna så sitter jag här med ett leende på läpparna :) Varför jag har det tänker jag inte dela med mig av förrens tiden är rätt :) ! Men de känns skönt att kunna vara lite glad trotts allt annat skit .


Men nu ska jag dricka upp min varma oboy & sen ska jag gå och jobba i sex timmar! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0