Beg and steal and lie and cheat

Åkte hem till min kära kusin vitamin rasmus en sväng för ett tag sen, nu är jag hemma igen och måste säga att lite rund under fötterna är jag allt! Inte alltid så lätt när man pimplar vin i sin ensamhet och sen dricker grogg med trollkaren Josef :)
Blir det praktik klockan fyra inatt? NEJ! skulle inte tro det, ska nog ställa klockan och se hur jag mår i alla fall, så kan jag kanske ringa och säga att jag har feber...Jao så får de kanske bli, det vet jag endast då!
Nu ska jag kolla lite på scrubs och sen försöka sova en stund! HELG IMORGON!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

SNYGGA JÄVEL!

Ikväll ska jag hångla upp dig, bara så du vet! Haha. Nejmen vi ses sen baby. Puss!

2010-11-27 @ 08:15:47
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0