By the time we get it down it's going to be strong

Nu är jag vaken & helt nöjd med nattens sömn. Skönt att få sova i en säng för en gångs skull. Eftersom jag har sovit antingen i en soffa eller på en supertunn madrass på golvet dom senaste veckorna så är en 120 säng super skön att sova i :)
Att vakna upp i osby nästan varje morgon har börjat bli en vana. Men det ska bli så skönt när jag får mitt eget! Egen soffa, egen säng, egen tv. Allt eget! Men det är rätt så tråkigt att inte ha någon som helst aning om när det blir :( Snart håller jag tumarna för i alla fall!

Som sagt jag sitter ensam i Frallans lägenhet och nyss stigit upp, pojkarna dom jobbar och är avensjuka på mig som har lov ;) Men jag ska inte sitta här länge, nej nej nej, jag ska ta tåget till älmhult och gå hem till nickla som var och hämtade tillbaka Mila igår!! Gud vad jag blev glad när han sa det!! :D
Dom som hade tagit över henne hade inte kännt sig bekväma med henne och säger att hon hoppar på deras barn, lite lustigt att hon aldrig hoppat på något barn när vi är med :s Men lika glad är jag för det!
Så jag ska åka till älmhult och spendera hela dagen med henne!

Jag ska bara dricka upp min chokladmjölk sen ska jag börja gå dom 200 meterna till stationen :)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0