Can you help me unravel my latest mistake

Sitter i storarummet och väntar på att kvällen ska komma (och att duschen ska bli ledig!) Nu blev den det, haha men men!
Ska hoppa in i duschen så fort jag blir färdig med datan. Hoppas på att jag ska hinna duscha och fixa till mig lite innan min storasyster kommer hit. Men de blir nog inget med de!
Ikväll ska det drickas lite, förhoppningsvis inte för mycket eftersom jag inte alls känner för att må som jag gjorde förra lördagen, plus att jag ska ut imorgon kväll och jag drack en skvätt igår också med min kära kusin och en kompis till han. Men så kan det vara, vem säger att inte jag får dricka tre dagar i rad? :) Måste testa det också!
Dom flesta i älmhult ska till köpenhamn idag men jag är orginel och går till sorello istället med nyfunna vänner :)

Men nej! nu kallar duschen! ha en bra kväll PUSS!




Du betalar, njuter , skriker men jag skiter i dig!
Maskinen är inte så kass som jag alltid trott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0