Cussin' that shovel in your hand

Nu är jag uppe!
vaknade för en timme sen men har legat och små sovit tills nu :) rätt så gött ibland, speciellt när man hör grisen gorma utanför dörren då har jag ingen lust alls att gå upp!
Jag steg upp och fintade grisen genom att ta bakdörren in i köket & där inne vankas det bullbak så här blir det bullar till frukost :) inte helt fel de. Anna gör frukosten och kokar kaffet medans pappa är ute med min hund, kan man ha de bättre på morgonen ? nja tveksamt!

Nu ska jag kolla upp vad man kan ha för kläder på sig till ikväll & hoppas på att få en lysande ide ifrån någon av er läsare om vad man ska klä ut sig till! har fortfarande ingen aning :s, känns som att jag måste ringa och ha ett samtal med johanna.

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Anonym

militär, cowboy, hund, clown, indian, häxa, spöke!

2010-11-06 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0